Poslovna angleščina 2

Ime predmeta:Poslovna angleščina 2
Semester izvedbe:3. semester (jesenski)
Tip predmeta:Obvezni
Kreditne točke:6 KT
Študijski program:Poslovne vede (MAG)
Primarni jezik izvedbe:angleški jezik
Uvod
Predmet se bo izvajal v angleškem jeziku in je obvezni predmet skladno z uradno potrjenim učnim načrtom na magistrskem študijskem programu Poslovne vede.

Predpogoji za vključitev v delo pri predmetu
Znanje angleškega jezika na ravni B2 (znanje jezika, ki se pričakuje po končanem univerzitetnem programu Poslovne vede)
 
Cilji in kompetence
  • Razvoj raziskovalca in resna priprava na raziskovanje s poudarkom na raziskovalnih temah, ki študente najbolj zanimajo
  • Študenti vsak teden ustno poročajo o napredku svoje raziskave, kar spodbuja kontinuiteto raziskovalnega dela, sodelovanje in spodbujanje ostalih študentov, ki s svojimi komentarji, kritiko in pripombami raziskovalca usmerjajo in navdihnejo
  • Na koncu semestra predstavijo svojo raziskovalno temo na ustni predstavitvi in s pisnim izdelkom
  • Razumevanje razlik v poslovanju med državami po svetu
  • Razlikovanje med individualističnimi in kolektivističnimi poslovnimi kulturami po svetu
  • Poročanje timov o poslovanju v različnih državah po svetu
  • Pisanje poročil, člankov, akademskih prispevkov
  • Metode raziskovalnega dela
  • Debate med srečanji na podlagi izbranih tem na začetku semestra
  • tekoče ustno izražanje v akademskem svetu in kompleksnejših poslovnih situacijah
  • spodbujanje pisne in ustne produkcije poslovnega angleškega jezika
  • spodbujanje študentov na raziskovalni poti s poudarkom na etiki v poslovanju, ki je dodana vrednost naše Fakultete, na primer etika v marketingu.
Predvideni učni izidi
  • tekoče komuniciranje v akademskem in poslovnem svetu
  • sposobnost dejavnega sodelovanja na sestankih in konferencah (predstavitve, razprave)
  • učinkovito pisanje poslovnih in strokovnih besedil
  • samostojno raziskovanje in osredotočenost na teme, ki študente izjemno zanimajo
Vsebina predmeta
  • bolj poglobljeno spremljanje vsakega posameznega študenta, bodočega raziskovalca, na njeni oz. njegovi raziskovalni poti
  • spodbujanje zavedanja dodane vrednosti naše Fakultete, zato študente spodbujam, da vključijo etiko v sleherno področje svojega raziskovanja
  • igranje vlog za spodbujanje ustnega komuniciranja v spektru močnejših poslovnih primerov
  • Poslovanje v državah po svetu
  • Timsko delo o poslovanju v državah po svetu s poudarkom na devetih kriterijih (Business Etiquette, Business meetings and negotiations, dress code, punctuality, business gifts, socializing in business, high context / low context cultures, collectivism / individualism, cultural stereotypes)
  • Obravnava šestih kriterijijev po Geertu Hofstedeju (Power Distance, Individualism vs Collectivism, Masculinity vs Femininity, Uncertainty Avoidance, Long Term vs Short Term Orientation, Indulgence vs Restraint)
  • Individualistične in kolektivistične poslovne kulture (individualistic and collectivist business cultures)
  • High Context in Low Context poslovne kulture
  • Poslovanje v ZDA, Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, Italiji, Španiji, Rusiji, Savdski Arabiji, na Kitajskem, Japonskem in v Avstraliji
  • Najhujše napake podjetij v mednarodnem poslovanju in kaj se lahko naučimo od njih
  • SWOT analiza na dane poslovne primere
  • Študenti v timih obdelajo poslovanje v državah po svetu glede na dane kriterije
  • poslovno pisanje, predvsem pisanje poročil, poslovnih načrtov in poslovnih pisem, kjer vzpostavijo stike z raziskovalnimi projekti po svetu
  • študenti vsak teden izdelajo en pisni izdelek, ki je določen na začetku srečanj pri predmetu
  • Vsak teden ustno poročanje o poteku raziskovalnega dela, naloga ostalih je spodbujanje in iskanje dodatnih možnosti
  • Kreativnost
Oblike in metode poučevanja
  • Pisanje poročil, poslovnih načrtov in poslovnih pisem
  • Predstavitve, sestanki, debate
  • aktivna vključenost v Discussion Points iz poslovnega in akademskega področja
  • delo v timih
  • individualna poročila in poročanje v skupini
  • aktivna vključenost v raziskovalni razvoj ostalih študentov preko predstavitev in diskusij
  • ob individualnem raziskovalnem delu ter razpravah in delu v skupini se uporabljajo in razvijajo vse oblike jezikovnega znanja in kompetenc
  • razprave, igranje vlog, avdio-vizualno gradivo, predstavitve študentov in njihovo domače delo vsak teden
Sistem ocenjevanja in kriteriji
Ocena je sestavljena iz dejavnega sodelovanja v skupini na podlagi domačih pisnih izdelkov (20%), ustnih nalog (20%) ter pisnega in ustnega izpita (60%)  

Obvezna literatura:
  • Kim, Chan W; Mauborgne, Renée. Blue Ocean Strategy. Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. Harward Business Review Press. 2015.
  • Hofstede, Geert. Culture's Consequences: Comparing Values, Behaviors, Institutions and Organizations Across Nations. Sage Publications. 2003.
  • Saunders, Mark N. K. Doing Research in Business and Management. Financial Times / Prantice Hall. 2014.
  • Ricks, David A. Blunders in International Business. Wiley-Blackwell. 2006.
  • Spremljanje poslovnih revij: Economist, Businessweek – Bloomberg, Fortune Magazine.
  • Materiali v e-učilnici
Priporočena dodatna literatura:
  • Online učna gradiva
  • Šega, L. Veliki moderni poslovni slovar, angleško-slovenski, Cankarjeva založba. 1997.
  • Angleško-angleški poslovni slovarji.
Govorilne ure
  • Pred in po predavanjih
  • Po dogovoru

Nosilec predmeta:

Trampuš, Sonja
img_4756.jpg