Poslovno komuniciranje

Ime predmeta:Poslovno komuniciranje
Semester izvedbe:4. semester (pomladni)
Tip predmeta:Obvezni
Kreditne točke:6 KT
Študijski program:Poslovne vede (UNI)
Primarni jezik izvedbe:slovenski jezik
Uvod
Predmet se bo izvajal v slovenskem jeziku in je obvezni predmet skladno z uradno potrjenim učnim načrtom na univerzitetnem dodiplomskem študijskem programu Poslovne vede.
 
Predpogoji za vključitev v delo pri predmetu
Študentje morajo imeti zadostno znanje slovenskega jezika, da se lahko sporazumevajo s predavatelji ter študenti, da lahko sledijo predavanjem ter da lahko razumejo študijska gradiva.

Cilji
  • Spoznati in razumeti osnovne pristope k celovitemu razumevanja pomena poslovne komunikacije
  • Razumeti kulturološki vidik tega pojava
Kompetence
  • Razumevanje vidnega in nevidnega v komunikacijskem procesu s posebnim poudarkom na doseganju ciljev
  • Razumevanje, kaj je učinkovita komunikacija
  • Razumevanje kompleksnost in soodvisnost tehnologije, učinkovitosti sporočanja in veščine komuniciranja
  • Sposobnost komuniciranja v različnih situacijah
  • Seznanitev z etičnimi vidiki komuniciranja
Učni izidi
Ko bo opravil izpit, bo študent razumel vlogo sodobnih medijev in pomen sposobnosti za lastno učinkovito komuniciranje kot del poslovne funkcije.
 
Vsebina predmeta
  • Uvod v medijsko krajino
    • Opredelitev sodobnih medijev
    • Vloga in pomen poslovnega komuniciranja
    • Spremenjena vloga načrtovanja, porabnika in  medijev
  • Ključni dejavniki odnosa med mediji in javnostmi
    • Lastništvo medijev in profitna usmerjenost
    • Tehnološke spremembe
    • Nove medijske vsebine in viri informacij
    • Komercialna politika medijev
  • Prednosti in pomanjkljivosti besednega in nebesednega komuniciranja
    • Nebesedno (verbalno) komuniciranje
    • Besedno komuniciranje
    • Kulturološki vidik komunikacije
  • Osnove poslovnih pogajanj
Oblike dela
  • Frontalna oblika poučevanja
  • Samostojno delo študentov
Metode dela
  • Razlaga
  • Razgovor/izmenjava mnenj
  • Predstavitve seminarskih nalog
Sistem ocenjevanja in kriterij
  • Preverjanje znanja je sestavljeno iz: seminarske naloge (30% uteži v skupni oceni) in pisnega izpita (70% uteži).
  • Ne glede na izračun z upoštevanjem posameznih uteži, mora biti za skupno pozitivno oceno najprej pozitivna ocena zaključnega izpita.
 Obvezna literatura
  • Možina, S., Tavčar, M., Zupan, N., Kneževič, A., N.: Poslovno komuniciranje : evropske razsežnosti. Maribor, Obzorja, založništvo in izobraževanje, 2004. Izbrana poglavja 250 strani.
  • Skripta nosilke predmeta.
 Priporočena literatura
  • Bovee, C. L., Thill, J. V.: Business Communication Today. (9th Edition),  Prentice Hall, 2007. Izbrana poglavja v obsegu 100 strani.
 Govorilne ure
  • Pred in po predavanjih
  • Po dogovoru

Nosilec predmeta:

Fornazarič, Milena
img_4764.jpg