Študenti so nam ponovno nastavili ogledalo...
S ciljem čim bolj objektivnega merjenja kakovosti pedagoškega dela, smo tudi za šolsko leto 2019/20 izvedli anketo med našimi študenti dodiplomskega in magistrskega študija programa Poslovne vede. Izpolnitev te naloge nam nalagajo tako lastne želje po izboljšanju kakovosti pedagoškega dela, kot pravila NAKVIS-a.
Rezultati ankete so neposredno primerljivi s prejšnjim letom, zato krovne podatke prikazujemo primerjalno.
V anketah smo merili tako zadovoljstvo z
vsebino predmetov, kakor tudi z
načinom pedagoškega dela. Možne ocene so bile od 1-5.
A. Ocene predmetov
Skupni povprečni rezultati anket glede
vsebine vseh predmetov:
|
2018/19 |
2019/20 |
|
a: zahtevnost snovi |
3,9 |
4,0 |
|
b: zanimivost snovi |
4,4 |
4,5 |
|
c: opredeljenost in dostopnost študijskega gradiva |
4,4 |
4,4 |
|
d: povezava snovi s sodobnim časom |
4,7 |
4,7 |
|
e: splošno zadovoljstvo z vsebino predmetov |
4,4 |
4,5 |
|
|
|
|
|
Najbolje ocenjeni
predmeti (ocena
5,0 – kriterij
splošno zadovoljstvo z vsebino predmetov) po abecednem vrstnem redu predmetov, v oklepaju (so)nosilci oz. (so)izvajalci:
- E-poslovanje (doc. dr. Benjamin Lesjak)
- Metode strokovnega in raziskovalnega dela (doc. dr. Mitja Steinbacher)
- Poslovna Angleščina-MAG (dr. Sonja Trampuš)
- Poslovna informatika (doc. dr. Benjamin Lesjak)
- Strateški management in politika podjetja (doc. dr. Zoran Vaupot)
- Temelji makro in mikroekonomije (izr. prof. dr.Žiga Čepar, doc. dr. Mitja Steinbacher)
- Temelji managementa (doc. dr. Zoran Vaupot)
- Uvod v pravo (prof. dr. Andrej Fink, dr. Dušan Štrus)
B. Ocene učiteljev
Skupni povprečni rezultati anket glede
načina pedagoškega dela vseh učiteljev:
|
2018/19 |
2019/20 |
a: zanimivost predavanj |
4,3 |
4,4 |
b: spodbujanje k samostojnemu razmisleku in delu študentov |
4,3 |
4,5 |
c: organiziranost predavateljev |
4,3 |
4,6 |
d: osebni odnos učiteljev do študentov |
4,7 |
4,8 |
e: splošno zadovoljstvo z delom učiteljev |
4,3 |
4,4 |
Najbolje ocenjeni
učitelji (ocena
5,0 – kriterij
splošno zadovoljstvo z delom učiteljev),
po abecednem vrstnem redu priimkov učiteljev; v oklepaju predmeti, pri katerih so bile dodeljene najvišje ocene za delo učiteljev:
- izr. prof. dr. Vito Bobek (Davčni sistem in finančna politika)
- izr. prof. dr. Drago Bokal (Matematika)
- izr. prof. dr. Žiga Čepar (Pravni in etični temelji svobodnega podjetništva)
- doc. dr. Simona Drenik Bavdek/dr. Maja Menard (Pravo EU)
- doc. dr. Laris Gaiser (Gospodarska in obveščevalna dejavnost)
- doc. dr. Benjamin Lesjak (E-poslovanje)
- doc. dr. Mitja Steinbacher (Metode strokovnega in raziskovalnega dela, Statistika za poslovno odločanje)
- zasl. prof. ddr. Anton Stres (Aplikativna etika)
- dr. Dušan Štrus (Uvod v pravo)
- doc. dr. Aniko Noemi Turi (Pravo in management v delovnih razmerjih)
- doc. dr. Zoran Vaupot (Strateški management in politika podjetja, Temelji managementa)
Rezultati anket so zelo dobri, nekoliko boljši od tistih iz preteklega leta in smo z njimi lahko zelo zadovoljni. Puščajo pa dovolj prostora za nadaljnje izboljšave, tako pri oblikovanju predmetov, kot načinu pedagoškega dela.
Nazaj