Integralni management in razvoj podjetja

Ime predmeta:Integralni management in razvoj podjetja
Semester izvedbe:2. semester (pomladni)
Tip predmeta:obvezni
Kreditne točke:8 KT
Študijski program:Poslovne vede (MAG)
Primarni jezik izvedbe:slovenski jezik
Uvod
Predmet se bo izvajal v slovenskem jeziku in je obvezni predmet skladno z uradno potrjenim učnim načrtom na magistrskem študijskem programu Poslovne vede.
 
Predpogoji za vključitev v delo pri predmetu
Študentje morajo imeti zadostno znanje slovenskega jezika, da se lahko sporazumevajo s predavatelji ter študenti, da lahko sledijo predavanjem ter da lahko razumejo študijske materiale,

Cilji
  • Spoznati in razumeti osnovne pristope k celoviti obravnavi managerske funkcije.
  • Opisati vpliv zunanjih in notranjih faktorjev na managerske odločitve v združbah.
Kompetence
  • Pridobiti sposobnost reševanja problemov na osnovi kvalitativnih in kvantitativnih informacij.
  • Razviti sposobnost predvidevanja situacij in predvidevanja dogodkov, kakor tudi sposobnost prepoznavanja in interpretacije gospodarskih razmer v danih pogojih.
  • Razviti sposobnost sprejemanja odločitev.
  • Pridobiti sposobnost samostojnega učenja.
  • Razviti sposobnost izražanja idej in oblikovanj argumentov na logičen in usklajen način, tako ustno kot pisno.
  • Razviti sposobnost oblikovanja argumentov, ki vodijo h kritičnemu in samokritičnemu razmišljanju.
  • Razviti veščine prilagajanja novim razmeram.
  • Pridobiti načine, ki olajšajo upoštevanje etičnih načel.
  • Pridobiti sposobnost analize poslovnega obnašanja in odločitev ter njihovega vrednotenja z ekonomskega, družbenega in etičnega stališča.
  • Razviti sposobnost prenosa znanja v prakso.
  • Razviti sposobnost razvoja medosebnih odnosov in timskega dela.
  • Spoznati managerski vidik razvoja podjetja in razumeti njegove cilje.
  • Pridobiti sposobnost razumevanja in uporabe osnovnih managerskih konceptov.
Učni izidi
Ko bo opravil izpit, bo študent razumel pristope za oblikovanje učinkovite in celovite managerske funkcije.

Vsebina predmeta
  • Market-based management
  • Vodenje podjetja na primeru koncepta Jacka Welcha
  • Izbrana poglavja s področja ekonomike kadrov
  • Izbrana poglavja s področja teorije iger za management in strateško vodenje
  • Procesi managementa
  • Planiranje s cilji (MBO)
  • Vodenje-motivacija sodelavcev
  • Vodenje-komunikacija
  • Kontroliranje (BSC)
Oblike dela
  • Frontalna oblika poučevanja
  • Samostojno delo študentov
Metode dela
  • Razlaga
  • Razgovor/debata
  • Predstavitve seminarskih nalog
Sistem ocenjevanja in kriterij
  • Preverjanje znanja je sestavljeno iz: seminarske naloge (30% uteži v skupni oceni) in pisnega izpita (70% uteži).
  • Ne glede na izračun z upoštevanjem posameznih uteži, mora biti za skupno pozitivno oceno najprej pozitivna ocena zaključnega izpita.
Obvezna literatura
  • Lazear, Edward; Gibbs, Michael. Personnel economics for management. John Wiley & Sons, 2007.
  • Welch, Jack. Winning. HarperCollins, 2005.
  • Daft, Richard F.. Management. Cengage Learning, 2009.
  • Drucker, Peter; Maciariello, Joseph A.. Management, revised edition. HarperBusiness, 2008.
  • Berne, Eric. Katero igro igraš? Sinesis, 2012.
  • Kaplan, Robert S.; Norton, David P.. The balanced scorecard. HBR press, 1996.
Govorilne ure
  • Pred in po predavanjih
  • Po dogovoru

Nosilec predmeta:

Fornazarič, Milena
milena_fornazaric.jpg