Ime predmeta: | Poslovna angleščina 2 |
Semester izvedbe: | 1. in 2. semester |
Tip predmeta: | Obvezni |
Kreditne točke: | 6 KT |
Študijski program: | Poslovne vede |
Primarni jezik izvedbe: | angleški jezik |
Uvod
Predmet se bo izvajal v angleškem jeziku in je obvezni predmet skladno z uradno potrjenim učnim načrtom na magistrskem študijskem programu Poslovne vede.
Predpogoji za vključitev v delo pri predmetu
Znanje angleškega jezika na ravni B2 (znanje jezika, ki se pričakuje po končanem univerzitetnem programu Poslovne vede)
Cilji in kompetence
- Razvoj raziskovalca in resna priprava na raziskovanje s poudarkom na raziskovalnih temah, ki študente najbolj zanimajo
- Študenti vsak teden ustno poročajo o napredku svoje raziskave, kar spodbuja kontinuiteto raziskovalnega dela, sodelovanje in spodbujanje ostalih študentov, ki s svojimi komentarji, kritiko in pripombami raziskovalca usmerjajo in navdihnejo
- Na koncu semestra predstavijo svojo raziskovalno temo na ustni predstavitvi in s pisnim izdelkom
- Razumevanje razlik v poslovanju med državami po svetu
- Razlikovanje med individualističnimi in kolektivističnimi poslovnimi kulturami po svetu
- Poročanje timov o poslovanju v različnih državah po svetu
- Pisanje poročil, člankov, akademskih prispevkov
- Metode raziskovalnega dela
- Debate med srečanji na podlagi izbranih tem na začetku semestra
- tekoče ustno izražanje v akademskem svetu in kompleksnejših poslovnih situacijah
- spodbujanje pisne in ustne produkcije poslovnega angleškega jezika
- spodbujanje študentov na raziskovalni poti s poudarkom na etiki v poslovanju, ki je dodana vrednost naše Fakultete, na primer etika v marketingu.
Predvideni učni izidi
- tekoče komuniciranje v akademskem in poslovnem svetu
- sposobnost dejavnega sodelovanja na sestankih in konferencah (predstavitve, razprave)
- učinkovito pisanje poslovnih in strokovnih besedil
- samostojno raziskovanje in osredotočenost na teme, ki študente izjemno zanimajo
Vsebina predmeta
- bolj poglobljeno spremljanje vsakega posameznega študenta, bodočega raziskovalca, na njeni oz. njegovi raziskovalni poti
- spodbujanje zavedanja dodane vrednosti naše Fakultete, zato študente spodbujam, da vključijo etiko v sleherno področje svojega raziskovanja
- igranje vlog za spodbujanje ustnega komuniciranja v spektru močnejših poslovnih primerov
- Poslovanje v državah po svetu
- Timsko delo o poslovanju v državah po svetu s poudarkom na devetih kriterijih (Business Etiquette, Business meetings and negotiations, dress code, punctuality, business gifts, socializing in business, high context / low context cultures, collectivism / individualism, cultural stereotypes)
- Obravnava šestih kriterijijev po Geertu Hofstedeju (Power Distance, Individualism vs Collectivism, Masculinity vs Femininity, Uncertainty Avoidance, Long Term vs Short Term Orientation, Indulgence vs Restraint)
- Individualistične in kolektivistične poslovne kulture (individualistic and collectivist business cultures)
- High Context in Low Context poslovne kulture
- Poslovanje v ZDA, Veliki Britaniji, Nemčiji, Franciji, Italiji, Španiji, Rusiji, Savdski Arabiji, na Kitajskem, Japonskem in v Avstraliji
- Najhujše napake podjetij v mednarodnem poslovanju in kaj se lahko naučimo od njih
- SWOT analiza na dane poslovne primere
- Študenti v timih obdelajo poslovanje v državah po svetu glede na dane kriterije
- poslovno pisanje, predvsem pisanje poročil, poslovnih načrtov in poslovnih pisem, kjer vzpostavijo stike z raziskovalnimi projekti po svetu
- študenti vsak teden izdelajo en pisni izdelek, ki je določen na začetku srečanj pri predmetu
- Vsak teden ustno poročanje o poteku raziskovalnega dela, naloga ostalih je spodbujanje in iskanje dodatnih možnosti
- Kreativnost
Oblike in metode poučevanja
- Pisanje poročil, poslovnih načrtov in poslovnih pisem
- Predstavitve, sestanki, debate
- aktivna vključenost v Discussion Points iz poslovnega in akademskega področja
- delo v timih
- individualna poročila in poročanje v skupini
- aktivna vključenost v raziskovalni razvoj ostalih študentov preko predstavitev in diskusij
- ob individualnem raziskovalnem delu ter razpravah in delu v skupini se uporabljajo in razvijajo vse oblike jezikovnega znanja in kompetenc
- razprave, igranje vlog, avdio-vizualno gradivo, predstavitve študentov in njihovo domače delo vsak teden
Sistem ocenjevanja in kriteriji
Ocena je sestavljena iz dejavnega sodelovanja v skupini na podlagi domačih pisnih izdelkov (20%), ustnih nalog (20%) ter pisnega in ustnega izpita (60%)
Obvezna literatura:
- Spremljanje poslovnih revij: Economist, Businessweek – Bloomberg, Fortune Magazine.
- Materiali v e-učilnici
Priporočena dodatna literatura:
- Online učna gradiva
- Šega, L. Veliki moderni poslovni slovar, angleško-slovenski, Cankarjeva založba. 1997.
- Angleško-angleški poslovni slovarji.
Govorilne ure
- Pred in po predavanjih
- Po dogovoru